Nytatuerad

Igår hade vi match mot vattholma, serieledarna. Förlora med 1-0 tack vare en onödig straff, synd!!! De kunde lika gärna blivit 0-0.  Men bara ta nya tag o hoppas på vinster dom blivande matcherna.
Efter matchen kom mamma o hämta mig o sedan åkte vi mot östhammar.
Idag åkte jag först till frissan och blekte håret, blev bättre än va de låter o va ja trodde. behövde inte färga håret som jag egentligen skulle göra, rätt nöjd faktiskt. Sedan åkte jag till uppsala o handla en lite försenad morsdagpresent. Kl 3 gick ja till syudion där jag skulle tatuera mig, med mycket om och men så blev de tillslut en tatuering, trodde de skulle göra ondare än va de gjorde, men ont gjorde de! Men nu sitter den där iaf.
Nu är den lite mörk , men den komer bli ljusare så får hoppas att den blir ännu bättre då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0