Måndag!

Va är de för en dag jo de är min brors födelsedag!
Grattis Bror 20 år !

Firade tobbe i går, skulle vart match men blev ju värsta snöstormen, uch nu får de vara slut med snö tycker ja.

Skola i dag då, började med företagen som går skit hehe, sen skulle alla 2:or kolla på film, ZoZo lite seg tycker ja menmen ganska hemsk. missade precis bussen så gick hem till linda en stund. åkte hem med 3 bussen och satte mig i sängen och glodde på tvn, som är mitt liv nu typ, sitter nästan aldrig vid datan längre som ni ganske märkt ;). Aja nu är de hollywoodfruar som gäller sen soova ! sov morron i morrn, sköönt!

God natt !

Kommentarer
Postat av: Lindi

Jag älskar dig!

2010-03-25 @ 22:39:25
URL: http://somenlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0