OntOntOnt!!

Zaaap!
Andra dagen
på praktiken idag, är rätt roligt, fick beröm idag oxå, men har så fruktansvärt ont i fötterna. När jag hade jobbat i i 6 timmar och suttit i 10 min kl 12.00 så kunde jag inte gå ett steg till, mina fötter värkte så fruktansvärt, AJAJ!!! Så va tvungen att sätta mig, ta en kopp kaffe och bulle. sen va de bara sätta fart i en timme till. FAn hatr aldrig haft så ont :O Ja får hoppas att man vänjer sig.

Och sen dom här förbannade upptågen som de ska vara problem med hela jävla tiden. Började halv 07.40 idag , så tog 07.05 tåget. kom till Uppsala 08.30, HALLÅ!! satt på tåget i 1,5 timmar och försenad till jobbet. DRYGT!

Nu ska jag sova, blir nästan lika tidigt i morrn, börjar trafiken 07.30, Nästan lite drygt men bättre än att gå till 4. Sedan blir det hem och packa och sen fara till Falun och träffa gamla konfagänget , Ska bli huur kul dom helst! :D


Haha ??????????????????
/Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0