Fredag !!!

Idag fredsag vilket innebär helg , yihoo !!
Börja inte bra, vakna kl 6 av att jag blödde näsblod :O panik sprang jag ner frö trappan och hämta papper och gick o la mig , sen kände ja hur ja höll på att spy och rätt som de va så spydde ja upp lite blod, höll på så i typ 25 mij , Fräsch !! NOOT....
Åkte sen i väg till skolan för trafik, Nu sitter ja på lextion och ska göra grupparbete med nattis och lindis.

Efter skolan ska jag förmodligen åka till mormor och hälsa på, planera lite inför begravningen.Åker hem i morrn,  Sen får vi se va som händer resten av helgen.

Har blitt lite sjuk oxå, VÄRDELÖST!!!!!!!!!!

Bye

Kommentarer
Postat av: karolinajonsson

söt blogg :D

2010-01-22 @ 11:39:03
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0