Sportlov

Lovet har varit slapt
I måndags var ja bara hemma och tog de lugnt o kolla på oc, träning på kvällen.
Tisdags  åkte jag till mamma och tog de lugnt, satt vid tv och åt gott !
Onsdags åkte jag hem och hade träning senare på kvällen.
I torsdag åkte jag och linda och körde i gävle, gick ganska bra nu börjar de närma sig med körkorten, pirr !
På kvällen åkte jag till mormor, PÅ fredagen hämta vi henne på sjukhuset, stackars mormor. Sen tog vi de bara lugnt.
Åkte hem på fredag morgon och mötte linda i tierp, gick hem till henne åt lite rester och gick till bussen.
När vi kome hem beställde vi pizza och busa hehe.. Sen kollade vi lite på melodifestivalen och mupa oss. Senare blev de flickan som lekte med elden. sedan blev de läggdags.
Snart ska linda åka hem och ja måste städa rummer, Pain !

I morrn skola , inget jag ser fram emot direkt.

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0