Trevlig helg

I fredags åkte jag till moster och hasse o sov där, träffade Kusin Emelie oxå, trevligt !! Vi kollade på idol, fika och pratade, sedan la vi oss.
På lördags morgonen åkte vi vidare till mormor och morfar, dom mådde inte så bra men vi prata lite och sedan beställde vi kina mat ocjh åt , mycket gott! Vi åkte hem vi 4.
Idag skulle jag egentligen åkt till  tyskland med karin ( turismläraren) men hon blev sjuk, vilket var himmla synd, hade gärnat åkt dit , hade varit skit kul. skulle följa med och vara lite reseledare, gå på julmarknad och ha lite fritid ;) Men istället åkte jag och mamma till stan, grymt mycket folk, nästa så man får lite panik. Blev inte de ja tänkt, men de blev iaf 2 tröjor, skor och hårfärg. När jag kom hem fägade jag håret själv , gick ganska bra faktiskt, ser svart ut iaf. Nu blir de kvällsmat , 2 1/2 män , Paradise och sen sova.

/Bye

Kommentarer
Postat av: linda

skriv till as

2009-12-03 @ 14:29:14
URL: http://somenlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0