Torsdag!

Igår vare onsdag vilket innebar att jag va ledig, sköönt. vakna upp hos mamma , laga nudlar och låg framför soffan hela dagen. Vid halv 4 åkte jag hem till skärplinge och åt mat . senare var de träning , vilket var väldigt kul att komma tillbaka även fast jag bara stod i mål. Förskylningen börjar gå bort , Äntligen!! Jag börjar äntligen känna dofter och känna hur mat smakar. :)

Just nu sitter jag i skolan och har varuhantering, går igenom ett prov vi ska ha nästa vecka, Boring!
slutar kl 3 , då åker jag hem och pluggar lite, pckar , och fixar oskars kalender.

Nu är de mindre än en månad kvar till jul, guu va jag längtar. I helgen åker ljusstakarna upp.Myys!


/Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0