Lussebullar

I går åkte efter att linda åkte hem, åkte jag till uppsala och mötte upp mamma och johan där åkte vi vidare till Josefin, Johans barn som jag faktiskt inte hade träffat än. Käkadegod mat och prata lite. Eftersom jag inte mådde så bra åkte vi hem ganska skaplig och jag kände mig trevlig när jag satt där ovh hosta o snors hela tiden.
Vakna upp hos mamma, hade inte en bra natt hosta o hosta , bara jobbigt. Gosa lite Med min Nisse, som börjar bliextremt tjock, Vinterpäls plus att han är lite bortskämt oxå ;P Myss är de iaf!!
Sen åkte vi till affären och handla för mamma och jag fick för oss att vi skulle baka lussebullar. Så nu väntar jag bara på att dom ska bli klara.
Då blir de lussebullar med multivtaminjuice, Mums !! :) Plus lite juleskum!

Föresten, heter de lusse bullar eller lussekatter? Hmm man kan självklart säga både och,  jag säger lussebllar eftersom de faktiskt är bullar ;) och de låter lite bättre ?
Och jag längtar fruktansvärt mycket till Jul, guuuu va mysigt dät är då..!! Love it!

/Bye
Nisse när han va liten
Hitta bilder på när Nisse var lite, så söööt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0