Trevlig dag i stan

Har precis kommit hem.
Åkte hem till linda i går och kolla på film och prata lite.  Vid 10 åkte vi in till uppsala och handlade julklappar och åt mat på kina, mys!! Är nästan klar med alla julklappar. Idag handlade jag till mamma , pappa och till farmor och farfar. De blev även lite till mig själv också, örhängen, halsband och BH.

Jag älskar verkligen att handla julklappar, men man blir lite besviken när man till slut inte har några pengar kvar på kortet hehe. Familjen har ju ökat på så blev lite mer än va man brukar handla.

Jaja snart är de träning, känner mig lite kraslig men ska nog gå bra, nu ska jag slå in lite julklappar och äta!

En vecka kvar till jul :) jippiii




/Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0