Inte långt till jullov!!

måndag igen, men nu återstår bara 4 dagar kvar i skolan sen äre jullov, hur sköönt som helst!
Längtar så fruktansvärt till jul , de är så mysigt. Och nu har de börjat snöa oxå , känner att julstämmningen börjar ta sig : )
Va nyss ute och gick en promenad, skulle på träning men hade så fruktansvärt ont i huvudet så fick stå över i dag. Men alltid lika skönt att gå en promenad, ränsa skallen på tankar.
Känner att jag inte har the best time of my life precis. Och lite underligt va de när ja gick, hade musik på och helt plösligt kommer en låt jag inte hade hört förr, som jag inte ens visste att jag hade på min mobil va ungefär mina tankar just då.

Iopen my eyes
I try to see but I'm blinded by the white light.
I can’t remember how
I can’t remember why
I'm laying here tonight
And I can’t STAND the pain
And I can’t make it go away
No I can’t STAND the pain

How could this happen to me
I've made my mistakes
got nowhere to run
The night goes on as I’m fading away
I'm sick of this life
I just wanna scream
How could this happen to me

Everybody’s screaming
I try to make a sound but no one hears me
I’m slipping off the edge
I’m hanging by a thread
I wanna start this over again
So I try to hold
On to a time when
Nothing mattered
And I can’t explain what happened
And I can’t erase the things that I’ve done
No I can’t

How could this happen to me
I've made my mistakes
got nowhere to run
The night goes on as I’m fading away
I’m sick of this life
I just wanna scream
How could this happen to me
I've made my mistakes
got nowhere to run
The night goes on as I’m fading away
I’m sick of this life
I just wanna scream
How could this happen to me

Men nu ser jag bara fram mot julen, har slagit in julklappar också och funderar starkt på om att jag behöver städa rummet, ser förjävligt ut, men har dock ingen ork som till allt annat.




/bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0