Helgen

Helgen har varit ganska bra!
I fredags följde linda med hem efter skolan, vi lagade tacos med lotta och åt. Sedan gick vi och kolla på hockey, skärplinge vann.. Sedan gick vi hem kollade på tv och prata, blev ganska tidig kväll pga att båda va as trötta.
I Lördags va de barndisco med klassen , va ganska roligt och rätt så många bran kom vilket jag inte trodde.
igår vaknade jag vi 1, va skit trött. När pappa och lotta kom hem bakade vi lussebullar och sens kulle vi baka pepparkakshus men jag tog sönder ena väggen så de gick väl åt helevete. Vid 6 tiden kom tobbe och hämta mig och skjutsa mig till mamma. Där kollade jag bara på tv och gosa lite med tjocknisse ;)
Idag blir de träning och plugga matte. usch !! Mycket den här veckan....

/bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0